Eseménynaptár
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Hasznos linkek:
NYERTES PÁLYÁZATOK:
2022.12.10 23:19Bezár a ráckevei ügyfélszolgálat
A NAV ráckevei kirendeltsége december 15-én végleg bezár. Ügyfeleinket továbbra is várjuk a szigetszentmiklósi, a dabasi valamint a központi ügyfélszolgálatainkon.
Ráckevén december 15-én tudják utoljára személyesen intézni adóügyeiket, ezt követően ugyanis bezár a NAV ügyfélszolgálata. Ezután a központi ügyfélszolgálaton, valamint a szigetszentmiklósi és a dabasi kirendeltségeken várjuk ügyfeleinket az alábbi nyitvatartással:
Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.
A 1819-es telefonszámon ügyintézés mellett időpont is foglalható. A telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL-jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA).
Üdvözlettel: Salgó Attila sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály Igazgatási Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132., A épület Tel.: (06 1) 427-5061 Mobil: (06 70) 491-2907
Nyomtatható verzió | |||||||||||||||||||||||||||||||||