Eseménynaptár
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Hasznos linkek:
NYERTES PÁLYÁZATOK:
2022.09.07 09:48NAV- Ügyintézés digitálisanA Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) előtérbe kerültek a biztonságos
digitális kommunikációs csatornák. Az ügyfelek ezáltal személyes megjelenés
nélkül, egyszerűen, gyorsan és biztonságosan intézhetik adóügyeiket.
A NAV-nál már jó ideje szinte minden elektronikusan is intézhető, ehhez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és KÜNY tárhelyre van szükségük. Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás amellett, hogy biztonságos, jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél és a hivatalok között. Nem kell sorban állni a postán sem egy irat átvételénél, sem a válasz feladásánál. Ha valakinek még nincs ügyfélkapuja, tanácsos mihamarabb regisztrálnia, amit a NAV bármelyik ügyfélszolgálatán, a kormányablakokban, a kijelölt postahelyen vagy akár a külképviseleteken is megtehet, illetve akinek elektronikus személyi igazolványa van, az a magyarorszag.hu oldalon személyes megjelenés nélkül is regisztrálhat. E-mail küldésekor nem lehetséges a biztonságos és hiteles azonosítás,
ezért ügyet intézni e-mailben nem lehet. Érdemes helyette az ePapír
szolgáltatást választania https://epapir.gov.hu oldalon, amihez ügyfélkapus azonosítás
szükséges.
Nyomtatható verzió | |||||||