Akadálymentes verzió

Eseménynaptár

HKSzeCsPSzoV
     1  2  3  4  5
 6  7  8  9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
További események

Hasznos linkek:



 








NYERTES PÁLYÁZATOK:





 





 

  

           



 
Hír keresése: 

2023.05.23 15:00Halló, miben segíthetek?

A telefonos ügyintézőrendszerben gyorsan, kényelmesen – és ami még fontosabb – személyre szabottan intézheti adóügyeit.

Ehhez mindössze egy ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) van szükség. A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) egyszerűen hozzá lehet jutni a négyjegyű „varázskódhoz”. A honlap lépésről lépésre segíti a felhasználókat. KAÜ-azonosítás (ügyfélkapu, elektronikus személyi igazolvány, telefonos azonosítás, arcképes azonosítás) után, belépve az online nyomtatványkitöltőbe, az új nyomtatványok, kérelmek közül kiválasztható és kitölthető a TEL-adatlap. A szolgáltatás elérhető akár mobiltelefonról is.

A kérelem benyújtása utáni napon a NAV megküldi a tárhelyre a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN-kódot. Ezt a kódot kell bediktálni annak, aki konkrét ügyben szeretne segítséget kérni a 1819-es telefonszámon. Ez esetben az ügyintéző konkrét tanácsot tud adni, hiszen az ügyfélazonosító-szám alapján pontosan beazonosította, hogy az adózó van a vonal túlsó végén.

A NAV telefonos szolgáltatásai a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal


Nyomtatható verzió
Látogatottság: 341