Tájékoztató Polgármesteri Hivatalnál bevezetett intézkedésről

 Bugyi Nagyközségi Polgármesteri Hivatalban - a járványügyi helyzetre való tekintettel - 2021. november 22. (hétfő) naptól a személyes ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint alakul:

Személyes ügyintézésre, az ügyfélforgalom csökkentése érdekében KIZÁRÓLAG ügyfélfogadási időszakban van lehetőség:

HÉTFŐN: 8-12
SZERDÁN 8-15

PÉNTEKEN: 8-12

időszakban van lehetőség.

Kedden és csütörtökön az ügyfélfogadás szünetel! Ezeken a napokon kizárólag rendkívüli, indokolt esetben, kizárólag személyesen intézhető ügyekben van lehetőség ügyintézésre, előre egyeztetett időpontban! Időpontfoglalásra telefonon (06-29/547-502), vagy e-mailben van lehetőség. Az ügyintézők e-mail címei megtalálhatóak községünk honlapján!



Ügyeiket online https://ohp20.asp.lgov.hu/nyitolap felületen és email-en is intézhetik.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Hivatal  ÉPÜLETÉBE KIZÁRÓLAG AZ ELSŐ BEJÁRATON KERESZTÜL, KÉZFERTŐTLENÍTÉST KÖVETŐEN, MASZKBAN LEHET BELÉPNI!

A Hivatalban egy Irodában csak egy ügyfél tartózkodhat!

Kérem Önöket, hogy ügyeik intézése során szíveskedjenek a fent leírtaknak megfelelően eljárni!

Vigyázzunk magunkra, vigyázzunk egymásra!

 Együttműködésüket köszönöm:

Dr Szatmári Attila

jegyző